Subscribe

Cum sociis natoque penatibus et magnis

    צילום לתמונת תדמית

    בואו נדבר על מיתוג אישיכדי למקסם את ההשפעה שלכם בעסק שאתם מנהלים, אתם חייבים להיות מותג בעצמכםמיתוג אישי מתחיל בחיוך, בקשר עין, בשפת גוף. מדובר על שניות בודדות היוצרות רושם ראשוני מזמיןהמאפשר ללקוחות שלכם לראות את הדמות המרכזית שמאחורי העסק.

    אז איך תמקסמו את תמונת התדמית שלכם? תבואו מוכנים!

    הנה כמה המלצות שיעזרו לך להתכונן

    מראה מראה שעל הקיר 

    המראה החיצוני הוא המעטפת של האישיות שלנו ודרכו עוברים מסרים בלתי מילוליים. לכן, כדאי שנעטוף את את המראה החיצוני בהלימה למי  שאנחנו ולמסרים אותם נרצה להעביר.

    הבגד עושה את האדם

    בחרו בגדים בגוונים שמאירים את פניכם, מגוהצים, מכבדים (לא חשוף מידי), תואמים את מי שאתם רוצים להראות בצילום (מטפלת אלטרנטיבית כדאי שתלבש ביגוד רך ולא ג'קט מחויט). התאמו את הלבוש לאישיות, לתחום המקצועי שלכם והעיקר שתרגישו בנוח (פיזית ורגשית).

    חשוב – הלבשה תחתונה איכותית.

    משיכת מכחול

    באיפור לצילומי תדמית חשוב להקפיד על איפור טבעי הקרוב ביותר למראה שלכם בשגרה. אם בחרתם להתאפר עם מאפרת מקצועית עליה להיות בעלת ניסיון באיפור לצילומי תדמית. כן, גם גברים מתאפרים כדי לתת מרקם אחיד לעור הפנים ולהדגיש את היפה.

    בול בפוני

    השיער הוא הכתר שעל ראשונו. תמיד עדיף מראה טבעי ולא מתאמץ על מראה מלאכותי ו”עשוי מידי”. שיער יבש עדיף על שיער רטוב. במקרה של פן עדיף שיראה קליל וטבעי (לא מחושמל). במקרה של צבע לשיער – מומלץ לצבוע מספר ימים לפני הצילומים, כדי שהצבע ייתפס בצילום בגוון הנכון. זכרו שהמראה שלכם בתמונה, צריך להיות הכי קרוב למראה שלכם בשגרת העבודה.

    ציירי לך שפם

    הסרת שיער בפנים, גבות, שפם כדאי שיעשה יום – יומיים לפני הצילומים. גברים, הקפידו על גילוח ביום הצילומים.

    עד קצות האצבעות

    הקפידו על ציפורניים מטופחות, המצלמה רואה הכל!