Subscribe

Cum sociis natoque penatibus et magnis

    Blog

    Blog With Assemble

    תוכן איכותי לאתרי אינטרנט

    אתר האינטרנט שלכן מהווה חלון הראווה של העסק שלכם. הגולשים הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולכן, כדי שהגולשים יסתקרנו וירצו לשהות בו יותר זמן צריך לתת להם עניין – עיצוב, חוויית משתמש, טיפים מעשיים ועוד שני אלמנטים חשובים – תמונות ותוכן איכותי.
    נכון שתמונה שווה אלף מילים, אבל מילים שוות הרבה יותר. הפעם בבלוג נדבר על תוכן מילולי. הטקסטים באתר שלכם  צריכים להעביר מסרים שיווקיים ברורים וחזקים המותאמים לקהל היעד. בנוסף, הם צריכים להיות מותאמים למנועי החיפוש השונים.

    הגולשים מחפשים תוכן איכותי. כאשר הגולשים יפגשו בו הם יהפכו ללקוחות פוטנציאלים כי רכשתם את אמונם. תוכן מנצח נבחן מהיבטים שונים: מקוריותי, בהירות, ניסוח, בעל קישורים לאתרים רלוונטיים והתועלת שניתן להפיק ממנו. התוכן יכול לגרום לאתר שלכם להיות מקודם במנועי חיפוש באמצעות שילוב של מילות מפתח בתחום בו עוסק האתר. מילות מפתח רלוונטיות יגדילו את הסיכוי לכניסת קהל יעד ממוקד לאתר שלכם.

    אם אתם רוצים לקוחות מתעניינים, אז צריך לכתוב. לכתוב זאת לא משימה פשוטה, ולכתוב תוכן לאתרים מחייב גם הטמעה שיווקית, תוך כדי התחשבות בחוקי הלשון ובפרמטרים המותאמים לרשת. קיימים בעלי מקצוע רבים – קופירייטרים אנשי תוכן ואנשי שיווק שניתן לפנות אליהם או ללמוד מהתכנים באתרים שלהם. בינתיים, כדי שתוכלו להצליח במשימת הכתיבה הראשונית, גם אם היא תשמש כטיוטה לבעלי מקצוע, יצרתי עבורכם מדריך קצר. המדריך יעזור לכם להתחיל במשימת כתיבת התכנים לאתר האינטרנט שלכם.

    אז מה במדריך?

    1. אבני הדרך החשובות ביותר לכתיבת מאמרים
    2. סוגי עמודים: דף הבית, אודות, לקוחות ממליצים, מן העיתונות, צור קשר וכו'
    3. מה צריך להכיל כל סוג של עמוד
    4. המבנה: פתיח, עיקר, סיום והנעה לפעולה
    5. קישורים ומילות מפתח

    "אם יוצאים מגיעים למקומות רחוקים"

    אז לכם רק נותר ללחוץ על הקישור, להוריד את המדריך אליכם ולהתחיל לכתוב.

    המקלדת מחכה לכם…

    הקישור למדריך – נמצא כאן