Subscribe

Cum sociis natoque penatibus et magnis

    אתר אינטרנט לעסק שלך

    אתר אינטרנט מעוצב ומונגש ללקוחות הפוטנציאליים הוא דבר חשוב לכל עסק המעוניין לקדם, למתג ולשווק את עצמו. כך תוכלו להגיע לקהל לקוחות רחב ומגוון ומכאן לחשיפה גדולה יותר, מאשר אמצעי פרסומי אחר. בעצם אתר אינטרנט הוא חלון הראווה של העסק שלכם ואף יותר מזה.

    חשבתם על זה? אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, הכל קורה בלחיצת כפתור – באתר האינטרנט שלכם תוכלו לתת ללקוחות שלכם כמות רבה של מידע, להציג גלריות תמונות או סרטונים, להעביר את המסר שלכם, כל זאת דרך חווית משתמש איכותית אשר תעזור לכם לשמור על קשר עם הלקוחות ותצביע על שירות יעיל של החברה.

    אתר אינטרנט או פייסבוק?

    אז אנחנו כבר מבינים שבעידן בו אנו חיים בניית אתר אינטרנט הפכה ממותרות לחובה. בעלי עסקים, כקטנים כגדולים, לכולם יש אתרי אינטרנט המספקים מידע ומאפשרים את יצירת הרושם הראשוני. בעלי עסקים שאני ממתגת, מתלבטים ושואלים אותי האם עמוד עסקי בפייסבוק יכול להספיק? התשובה שלי מאוד ברורה – לא! פייסבוק הוא כלי שיווקי בנוסף לאתר אינטרנט.

    אני אסביר מדוע – פייסבוק היא רשת חברתית שלא נתונה בשליטתנו, בשונה מאתר אינטרנט שאנחנו הבעלים שלו. זה נהדר שיש לנו אפשרות ונגישות קלה מאוד להציג את העסק שלנו בפייסבוק, לצערנו החשיפה שלו מוגבלת, על מנת להגיע לחשיפה רחבה עלינו להיעזר בפרסום ממומן. פייסבוק הוא עולם בו יש גירויים חיצוניים רבים, וכך קשה להשאיר את הלקוח הפוטנציאלי מרותק ומתעניין לאורך זמן בתוכן שנציג בעמוד שלנו. לעומת זאת, לקוח פוטנציאלי שמבקר באתר האינטרנט שלנו יכול להיכנס לאזורים השונים באתר ללא הפרעות. נדמה את אתר האינטרנט שלנו לבית שיש בו מבואה, יש בו חדרים, יש בו מדף ספרים וכו'… המבואה היא דף הבית, החדרים הם הנושאים השונים שאנו עוסקים בהם, מדף הספרים הוא הבלוג של האתר, הטלוויזיה מציגה את הסרטונים ו קיר התמונות בבית הוא גלריית תיק העבודות שלנו.

    בניית אתר אינטרנט הינה תהליך אסטרטגי וכוללת פעולות רבות – סידור נכון של העמודים, הקפדה על פרטים, עיצוב מזמין, הבנת צרכי הלקוח וחווית משתמש וכמובן ניסיון.

    אני מזמינה אתכם לצעוד צעד נוסף קדימה ולקדם את העסק שלכם. לאחר שאעצב לכם אתר אינטרנט, תבינו שיש לכם משווק 24/7.