Subscribe

Cum sociis natoque penatibus et magnis

    תהליך מיתוג

    תהליך המיתוג – משולש של אהבה

    "תבחר עבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר, אפילו יום אחד בחייך

    (קונפוציוס- פילוסוף סיני)

    המשפט הזה בהחלט מסכם את תהליך המיתוג שיצרתי עבור הילה כ"ץ יועצת תעסוקתית.

    מצאתי תיבת אוצר

    כשהילה פנתה אלי לתהליך מיתוג וסיפרה לי על עצמה ועל העסק שלה, מיד הבנתי שהיא לא יועצת תעסוקתית רגילה, יש לה ארגז כלים מיוחד שאיתו היא עוזרת ללקוחות שלה. הילה משלבת את הניסיון המעשי בשטח ואת ההשכלה האקדמית לצד כתיבת מפות נומרולוגיות אישיות. גם אני מחוברת חזק לתורת המספרים, וככזאת, מיד הבנתי שהארגז של הילה הוא בעצם תיבת אוצר, שבה חבוי הבידול העסקי שלה. על נפלאות הנומרולוגיה אכתוב בפעם אחרת, בינתיים אספר לכם על תהליך מיתוג מיוחד במינו ועל הלוגו המהמם שעיצבתי להילה כ"ץ.

    "חיפשת ומצאת תאמין"

    כשאני יושבת עם לקוחות והם מספרים לי על העסק שלהם אני משכתבת בריף שעוזר לי לדייק את תהליך המיתוג. הילה משלבת בעבודתה את כישוריה הרבים: משאבי אנוש, תקשורת, פסיכולוגיה ונומרולוגיה. הבידול שלה: שילוב של הכוונה תעסוקתית ונומרולוגיה, כשהקו המנחה הוא הסינרגיה של השילוש הנומרולוגי (עיסוק, מיקום, זוגיות). חשיפת האדם ליכולות שלו וליווי בשלבי חיפוש העבודה. היום, איננו יכולים לאפשר לעצמנו להתעלם מבחירת העיסוק שלנו וחשוב שנאהב את מה שאנו עושים- העיסוק שלנו מאפיין אותנו כבני אדם ולרובנו הוא תופס חלק ניכר ממשך היום. עלינו להתחבר ללב ולשיקולים הנכונים לנו, אשר יגרמו לנו להתקדמות ולצמיחה אישית. כאן הילה כ"ץ נכנסת לתמונה ומשתמשת בכל הכלים והניסיון שיש לה בייעוץ ובהכוונה ללימודים ולקריירה. לאחר שהבנו את מהות העסק, אפיינו בקווים מנחים את הבידול וההבטחה הגיע הזמן ליצור פירוש ויזואלי שיסמל את העסק.

     

    הלב של הילה

    לוגו הוא אלמנט גרפי, סימן היכר שנוצר במטרה לסמל את העסק בצורה ויזואלית.  על הלוגו לשדר ערכים שיובנו בבהירות על ידי הלקוחות הפוטנציאליים של העסק. לוגו מורכב מטיפוגרפיה, צורה וצבע. אחת המטרות של לוגו מוצלח היא לבטא ולעורר רגש. כל אלו הם חלקים של תהליך מיתוג שלם.

    משולש אהבה – יצרתי עבור הילה סמל שצורתו לב המורכב ממשולשים. המשולשים משמשים כפאזל של התמונה השלמה, בדיוק כמו תהליך העבודה של הילה. בנוסף, המשולשים מסמלים את השילוש הנומרולוגי. הלב מבטא את ערך האהבה ואת האמת הפנימית לבחירת העיסוק מתוך הבנה ורצון חופשי. הצבעים- גם כאן נבחרו שלושה צבעים המסמלים שלושה קודקודים (שוב מוטיב המשולש) שהם שלושה ערכים נוספים: הטקסט נצבע באפור, צבע המסמל עשייה (במובן של עבודה), החלק התחתון של הלב נצבע בגווני טורקיז, צבע המסמל צמיחה, החלק העליון של הלב נצבע בצבע אפרסק המסמל תשוקה. הפונט שנבחר הוא עגול ופתוח המעיד על פתיחות וגמישות, קרבה, הכלה ומרחב אישי.

    כבר אמרתי לכם שאני אוהבת את העבודה שלי?…