Subscribe

Cum sociis natoque penatibus et magnis

    סיפור של הצלחה

    בשנת 2004 פתחתי את הסטודיו שלי – 16 שנים של הצלחה

    וכמו כל ההתחלות, גם שלי לא הייתה קלה… הידיעה שאני מקצועית ואיכותית, בעלת ניסיון רב, אנרגטית, פרפקציוניסטית, קשובה ללקוח והשירות שלי מצוין, לא הביאו לי מספיק לקוחות לעסק. גייסתי אומץ ונחישות ויצאתי לדרך- בלי תכנית עסקית וללא אסטרטגיה שיווקית. את האמת, אז עוד לא ממש הכרתי את המושגים האלה וגם אם שמעתי עליהם, היה נדמה שזה לא רלוונטי עבורי, עסק קטן של אישה אחת. מה שכן היה לי הוא – חזון, פעלתי מתוכו וידעתי שאני מסוגלת.

    את הסטודיו פתחתי לאחר שמאסתי מכל מקומות העבודה הקודמים שלי, שלנגד עיני ראיתי שם כשלים וטעויות. יצאתי להגשים את עצמי בתחושה שאין לי מה להפסיד- "מה כבר יכול לקרות?"… המטרה הייתה ברורה – הלקוחות שלי יזכו להשקעה אישית שלי ורבת ערוצים. מהמקום הזה קראתי לסטודיו שלי ג'ירף והסלוגן היה "איתך מעל כולם". השקעתי רבות ביחסים הבינאישיים שלי עם הלקוחות ובערך המוסף שאני מביאה איתי עבורם. עם חלוף השנים השם ג'ירף היה זניח, ראיתי שהשם שלי, אורנית אלוני, הוא המותג – לכן שיניתי את השם של הסטודיו.

    16 שנים לא חולפות להם כך סתם –  צריך להשתפשף, לוותר, להפסיד, להצליח, להתאכזב, להתרומם, לנסות, ללמוד, לשווק, למכור, להיפגש, להציע, שוב להצליח, להתמקצע, להתמקד, לשתף פעולה… העבודה לא נגמרת… רגע…. ומתי יושבים בסטודיו לעצב?…

    מתקופה לתקופה צמחתי, התרחבתי, הבנתי ודייקתי. היום, לאחר אין ספור תהליכים ושיעורים שעברתי אני אוספת הצלחות לאורך כל הדרך. אתמול התרגשתי ממש- טלפנה אלי אישה שפגשה אותי לראשונה לפני כ- 7 שנים. היא לא לקוחה שלי אבל היא זכרה אותי, היא לא זכרה את שמי אבל כן זכרה את מה שאני עושה ואת מה שאני מייצגת (וגם את התלתלים ואת החיוך… – כך היא אמרה לי), היא חיפשה אותי במשך יום שלם, והתעקשה למצוא אותי – הרגשתי שסימנתי עוד הצלחה במיתוג האישי שלי.  כמה טוב שיש לנו את פייסבוק…

    מה יש לנו כאן?

    עיצוב סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג – דפוס ודיגיטל

    צילום צילום תדמית בסטודיו ובעסק, צילום כנסים עסקיים

             – ענן ורוד – מותג קסום לצילום ועיצוב בוק בת / בר מצווה www.pinkcloud.co.il

    קונספט  הכול מתחיל ממילה. מילה קטנה שפותחת צוהר לעולם שלם של מסרים ויזואליים ורגשיים

    אז הברכה שלי אליכם היום היא – עקביות ונאמנות לעצמכם, לאמת ולאמירה שלכם. זה מחלחל כמו טיפות הגשם אל האדמה. גם אם האדמה יבשה, וזה יקח זמן מה, העקביות משתלמת! היו מותג יציב הממלא את ההבטחה שלכם בהלימה למי ולמה שאתם.